Copilul vietii ..




Stiu ca ii foarte urat ca zic asta, dar am momente in care ma gandesc ... Asta ii prost sau se preface???
Nu pot sa treaca 2 saptamani de la Dumnezeu fara sa nu ma enerveze cu ceva ( statistic vorbind, suntem situati bine, fata de altii la care certurile sunt zilnice) Dar cateodata ma gandesc ... De ce daca stie ca vreau ceva, nu face? Macar pentru simplu fapt ca stie ca m-ar face fericita !

Nu i-am cerut luna de pe cer, mai bine spus , nici nu i-am zis direct in fata ceea ce vreau, doar apropouri, de la subtile la cat mai directe.
Is altii care fac asta dupa o saptamana, doua iar noi de un an de zile ne tot invartim unul dupa celalalt... Hai da-o naibii de treaba .. Nici macar atat?

Nu am chef sa zic ce ar trebui sa faca, dar nu face. Intr-un fel sincer imi e rusine ca am ajuns eu sa ii bat asemenea apropouri fara ca el, scumpul vietii sa se simta.

Inca nu imi dau seama daca ii de ras sau de plans.



Noapte buna Alex, te iubesc dar sunt nervoasa. Talk tomorrow or the other day.


Ps. Ca un fel de gluma am fixat data nuntii impreuna. 8.06.2019, Gradina de vara, Hilton, Sibiu



Comentarii