Breathe without you




O Doamne .... O Doamne ...! Acum imi lipseste mai mult ca niciodata ....
Cand sunt in Cluj, sunt nevoita sa fiu puternica. Sa tin in mine ... Si in timp, stiu ca suna trist, dar ma obijnuiesc cu absenta lui.

Mi-am petrecut ultimele 18 ore in compania lui. O clipa nu mi-a dat drumul la mana. Am adormit in bratele lui, m-am trezit cu el langa mine ... I-am pregatit micul dejun ... Iar acum , imi lipseste mai mult ca niciodata.

Ii de ajuns sa il vad si din nou, sunt dependenta de el.
Oricat de mult as incerca sa am o suprafata de femeie hotarata si puternica, eu nu sunt asa.
Imi place sa ma simt mica , neajutorata iar adevarul ii ca am cu adevarat nevoie de omul de langa mine.
Am nevoie de el , pentru ca doar Alex ma face sa ma simt in siguranta.

El ii stalpul meu. El ii cel care ma aduce cu picioarele pe pamant si care simt ca m-ar putea proteja de orice ...
Si sincer, nu pot spune prin cuvinte ce inseamna pentru mine, deoarece nu stiu nici un sinonim atat de grandios care sa specifice cu exactitate ce simt pentru Alex.

De multe ori, si "Te iubesc" pare mult prea putin.



Comentarii