Mirosul lui si perna mea




Azi il priveam.
Ii priveam mainile.  Palmele mai aspre ca ale mele, dar totusi moi si cu mult mai mari.
Ma uitam in ochii lui. Ochii lui superi, parca pictati in culoriile marii, incadeazi de o forma desenata.
Dintii lui drepti si de un alb clar erau inconjurati de una din cele mai frumoase forme de buze intalnite vreodata si de parca nu ar fi fost de ajuns, impreuna contribuiau la creearea celui mai perfect, cristalin si sigur zambet pe care l-am intalnit vreodata.
Fruntea i se increteste deseori din pricina ridurilor de expresie, dar care contribuie la aspectul usor de adult, la fel ca si nasul usor acvilin, diminuand copilarimea inca vizibila in ochii.
Alex cand zambeste , parca zambeste si cu ochii.
Partea de jos se termina intr-un maxilar bine pronuntat, iar toata minunatia chipului sau, ii este incadrat intr-o fata cu forma de diamant.
Liniile corpului pe care l-as saruta incontinuu erau vizibile in semi lumina din camera, iar spatele lui parca mai cerea un masaj.
Pielea ... Pielea ii alta poveste. Pielea lui ii fina. Cu o culoare de broz pe duca, dar mai pronuntata oricum ca albeata mea.. Si de luni intregi incerc sa imi dau seama de parfum, dar nici in momentul asta nu ii inteleg pielea pe depin. Levantica? Orhidee? Mosc? Sau toate amestecate..?
Tot ce stiu cert ii ca, mi-as putea petrece o viata intreaga cu capul pe pieptul sau cald si imbinata cu parfumul lui.
Miroase a "acasa". Cred ca asa as putea descrie cel mai bine. A tot ce iubesc mai mult.
Alex creste. Sunt zile in care intamplator trecem prin fata oglinzii si raman surprinsa de cat de mare, ii fata de mine. De cum langa el, arat ca un mic copil.

Alex ii perfect. Atat fizic, cat si psihic.
Cand iubesti pe cineva, nu mai conteaza atat de mult aspectul fizic, desi ajungem sa iubim si sa vedem toata frumusetea cat si defectele( exemplu degetul cu unghia minunata pe care aproape si l-a rupt acum 2 luni). Nu ... Recunosc, partea mea preferata ii felul in care ma priveste si imi zambeste, mai diferit ca pentru orice persoana din viata lui.
De multe ori ma uit in ochii lui si parca spun " She's the one."
Desi probabil nici nu isi da seama...



Comentarii