va pleca.


"Ia cu tine si inima, inima mea
Si ascunde-o in bagaje pe undeva..."

Totul are un curs mult prea rapid. Atestat, banchet, bac, facultate.... El.
Parca numai ieri eram in a9a si speram din tot sufletul sa scap de liceu... Iar acum , daca as putea as opri timpul in loc....
Nu vreau sa scresc. Nu vreau sa se termine scoala. Nu vreau sa il pierd pe el.

Ma gandesc ca zilele noastre sunt numarate. Cateva intalniri, si apoi adio L.
Stiu ca l-as mai putea vedea, dar as prefera sa nu...
Am nevoie sa il uit. Sa imi revin. Cum as putea sa imi continuu viata si sa incerc sa ma implic intr-o relatie , daca voi trai cu iluzia si ideea ca in cateva luni il voi vedea iar...?

Inca nu m-am obijnuit cu ideea ca va pleca de tot. Parca zilnic, astept sa ma trezesc din acest cosmar...





Comentarii