Bac S



Ore dormite: 4
Cafele: 9 expresso
Tigari: 27
Nivel de stres: maxim

Si de dinainte sa stie el, eu stiam cu ce calificativ a luat prima proba....
Poate pentru tine ii un mister de ce eram eu atat de stresata, dar in capul meu totul are o logica foarte simpla si usoara.

Pentru ca imi pasa.
Si mai mult decat as vrea,
Si mai mult decat ar trebui.

Din nou am avut un soc cand am trecut pe langa oglinda. Un ten al dracu' de bronzat si un par extraodinar de blond. Parca sunt si mai slaba. Mai trasa la fata... Inca nu m-am obijnuit.

Tot ce stiu ii ca nu sunt ca inainte, psihic. Am ramas aceeasi, in ciuda aspectului care in ultima luna a trecut prin schimbari majore.

Sunt aceeasi fata care te iubeste nespus de orbeste.
Normal, numai pe dinauntru.
La suprafata ii deja alta poveste.....

Ciudat, dar de cand sunt iar blonda, parca sunt mai impacata cu mine si mai fericita.









Comentarii