...



Prea multe in prea putin timp.
Banchetul a fost dragut.
Continuarea am cam ratat-o din cauza faputului ca picioarele mele se cereau acasa.
Cabana.... Cabana. No comment.
L. aceelasi idiot adorabil.

Am fost aseara la concert, directia 5. Cand am plecat eram deja cuprinsa de o nostalgie de nedescris( cel putin acum)
Momentul culminant a fost cand au cantat "o fata ca ea". Am izbucnit in plans, nu m-am putut abtine. Probabil si pentru faptul ca L. era tot la concert, in Piata Mare, dar nu era langa mine...

Ii ciudat cum imi schimb starile de la o ora la alta.
Acum tot ce stiu ii ca ma asteapta o schimbare mare. Una enorma. liceul s-a sfarsit, in scurt timp va incepe facultatea si L va pleca. De tot.

O noua viata, o alta scoala, un nou oras, noi prieteni si poate un nou El.
Mi-e frica, dar abia astept.

Comentarii