Nervii


Ok. Calm. Calm. Respira. Nu arunca telefonul in Wc. Nu rezolvi nimic.
Dar r fi o idee asa buna.... Asa macar nu as putea sa mai sun.

Calm. Nu trebuie sa ma razbun pe telefon, el nu ii de vina cu nimic. Asa mult mi-ar placea sa fie L in fata mea... Sa il iau gentil de gat, sa il sarut.. Si apoi sa il strang pana il vad ca nu mai poate respira. Nu m-ar lasa inima chiar sa il omor, nu ca nu ar merita dragul de el. Doar ca nu ucid animalele.

OOO. Fix deasupra Wc-ului, vibreaza telul, suna cretinu'.
'De ce ma urasti'
"Pentru ca nu ai urma de pic de sensibilitate in tine'
"Asta crezi tu?"
"Da."
" Hai lasa-ma cu dasteaaa"

Sunt nervoasa ca am BAC si nu stiu mare lucru. Problema cea mai mare ii ca nu am chef sa invat, ca sunt convinsa ca intr-o sap stiu materile la perfectie. Doar ca nu am chef.

Sunt nervoasa ca vine ziua mea si presimt ca va fi ca in fiecare an. o zi de nervi si depresii, pentru ca nu voi avea parte de ceea ce imi doresc din tot sufletul, adica de el. Nu vreau cadouri, flori, etc... As vrea ca macar o ora, sa isi faca timp sa ma vada.... O ora in care sa nu ma supere... Macar atat.... Mai ales ca va fi in oras mai mult ca sigur. Dar parca vad ca voi primi un mesaj cu un "LA multi ani' sec....

Sunt nervoasa ca toata lumea din jurul meu imi spune ca ii un porc, ca nu inteleg cum ma pot uita la el, ca ii urat, ca nu ma merita si chiar sunt constienta de asta, dar nu ma pot abtine sa nu il ador...

Sunt nervoasa ca imi lipseste. Ca ii in orasul ala imputit unde ii alaturi de toti pr lui si are ocupatie si uita de mine. Ca nu are timp sa vb mai mult de 5 min cu mine. Ca nu are timp sa i se faca un pic de dor....

Sunt nervoasa ca imi pasa, si din nou i-am demonstrat asta. Nu imi trebuie nimic special, as vrea pur si simplu sa aprecieze macar "ui frate ca de nu era tampita asta, eu poate nu imi luam bacul"



Ps. Nu imi prea merge netul :-s

Comentarii