promit



Esti tot ce nu am crezut ca vei fi vreodata. Singurul pe care as vrea sa nu il mai iert din nou si din nou si din nou....

In majoritatea timpului totul este ok, dar si cand vine cate o dezamagire, loveste de 10 ori mai rau ca inainte. Asta pentru ca a trecut ceva timp. Timp in care se presupunea ca vei invata, ca te vei atasa, ca iti va pasa.
A trecut prea mult timp. Prea mult timp ca tu sa iti mai permiti sa te mai porti asa. Prea mult timp ca sa trec peste toate tampeniile.
Si sunt momente in care te urasc cu adevarat, momente in care as vrea sa sa pot sterge totul. Toate noptiile in care mi-am facut griji. In care am adorimit plangand. Toate decizile si schimbarile pe care le-am facut din cauza ta, si pentru tine.
Honey, eu nu m-am schimbat pentru mine, asta ii sigur, pentrru ca ma iubeam. Ma iubeam nebuneste si in prostie. Pentru ca eram cea mai importanta persoana din viata mea.
Regret ca m-am schimbat pe mine, in favoarea ta. Si totul pentru ce??
Pentru nimic.
Pentru ca esti un nimeni care nu merita nimic.

Si desi ma ucide asta inauntru, realizez prea bine ca inca voi fi acolo la sfarsitul zilei.

Imi promit mie, ca intr-o zi, cand vei avea nevoie de mine, eu nu voi fi pentru tine.
Iti jur asta L.






Comentarii