tear drops


mie dor. nu pot spune cu exactitate, de ce, de cine.... dar mie dor. simt ca ceva imi lipseste.sunt momente cand nu pot sa zambesc, nici la lucrurile care inainte ma faceau fericita. azi , ma privesc in oglina,inainte sa ies din casa.pantofii,rochita,boleroul,posetuta,toate imbinate perfect.parul, mai dragut decat in ultimul timp. machiata,cum ar trebui sa arat mereu. si totusi, nu pot zambi. stiu ca suna superficial, dar asta chiar era un lucru care ma binedispunea rau de tot inainte.acum, parca nu sunt eu.parca nu ar trebui sa arat asa.ca si cand alta persoana se uita din oglinda la mine. ma simt mai singura si mai pustita ca niciodata. ciudat, imi placea singuratatea.preferam sa stau toata ziua singura in casa decat cu cineva langa mine.acum imi e frica sa raman singura, mai ales seara. am momente cand in toiul noptii, imi este frica sa cobor pana in bucatarie.imi placea noaptea. acum ma sperie.imi e frica sa merg singura p strada,am senzatia ca sunt urmarita la fiecare pas si ca se va intampla ceva rau.nu mai am incredere in mine.de obicei si un kg dat jos ma facea sa ma simt mai....mai increzatoare, mai fericita. nush.acum am ajuns la greutatea pe care o doream si nimic.

si mai toata ziua stau si ma gandesc. ce bine era cand eram fericita si indragostita cu Radu.la fel cu A. ce dragut era cand ne strangeam toata familia in ajunul Craciunului desi ma dispeau astia mici.anul trecut, singura. singura in casa asta imensa, impodobeam cel mai mare brad pe care l-am avut vreodata.nu mai mirosea a scortisoara si a cozonaci...cu toate certuriile si kkturile, parca era mai bine.cand eram toti.cand nu trebuia sa aleg intre mama si tata.cand nu trebuia sa nu cumva sa pomenesc numele lui mama in casa buniciilor. cand nu trebuia sa stau cu soramea si sa incerc sa o calmez, sa ii zic ca totul va fi bine...

da, am tot ce mi-as putea dorii, dar leas da la o parte doar pentru o clipa ca inainte. cand eram totii impreuna. cand eram fericita....cand nu aveam voie sa ma vopsesc, sa ma fardez strident, sa fumez.cand eram eu. in blugi,adidasi, satena si ascultand fall out boy.era mai bine decat acum. cand stau singura de nebuna pe terasa, fumand, cu tata bantuind prin casa( ii si el p aici, dar ii cam acelasi lucru ca si cand nu ar fi)

nu imi pot explica ce este cu mine. de unde melancolia si depresia asta.deja ma tine de prea multe zile. si sa nu mai zic, o visez si pe Madalina Manole:))

MM: tu nu te sinucizi?
IA: o sa o fac si eu cand o sa fiu umpic mai trista
MM:o sa faci ca mine?:D
IA:nu nuuu. cred ca ala o avut un gust naspha. eu m-as imbata si as lua somnifere. ma pun la somn, si gata:D
MM: aaaa ok.

what the fuck:))))




Comentarii

  1. :| esti o fata buna . Da tu sti ce e bun pentru tine. Daca tu simti sa faci ceva fa ... nu te comporta diferit doar ca sa te placa altii . Fi tu si asa vezi cine te iubeste cu adevarat. Si mie mi dor sa te vad punk :)). Heii fata sus ... trebuie sa acceptam ce ni se intampla si sa fim puternici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Postarea asta e super ! Da intradevar si eu daca stau sa ma gandesc ... intrun fel era mai bine acum 3-4 ani ... eram mai libertina... aveam voie sa fac tot ce vreau si totodata sa nu fumez,sa nu ma fardez,etc . Dar era super atunci ! Aveam prieteni care se intreceau in nebunie , radeam mereu , faceam prosti , era altcumva .. Si acuma imi e bine ,dar poate doar faptul ca ma gandesc la vremurile alea ma face sa imi fie dor de ele ... Bethy de atunci era nebuna ... acuma e pe curul ei :D . Dar capul sus ! Ce nu ne distruge ne face mai puternici !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu