planuri de viitor


zilele astea departe de casa, m-am gandit la multe. cum ar fi de ex sa am o viata normala. planul de baza era, sa termin liceul si sa raman in sibiu sa fac facultatea de psihologie. dupa ce o terminam, imi deschideam un cabinet particular sau ma angajam intr-o institutie . aaa sa nu uit, ma maritam cu Radu si faceam o fetita.l-am inebunit cu nunta noasta:)) ca vreau neaparat sa ne casatorin in luna mai, sa fie caldut,si in minim 3 ani , maxim 5. am ajuns de imi faceam planuri, pe cine chem:)) cea mai mare problema, era ca daca plateau si ai lui nunta, trebuia sa ii chem prietenii, pe care oricum nu ii suport. infineee vreo 3 zile am aberat,am visat, la mine maritata, cum imi iau copii de la scoala si il astept acasa cu masa pusa.

apoi m-am trezit.nu ma vad. nu ma vad asa. da, e ceva ce mi-ar placea, dar nu is facuta pentru asta. nu cred ca as putea vreodata sa duc o viata atat de monotona. nu crd ca as rezista casatorita mai mult de 2, 3 ani cu cineva. nu m-qas vedea sa imi petrec restul vietii alaturi de o singura persoana.ma indoiesc ca voi gasi dragostea asta imensa care sa ma impinga laasa ceva. si am realizat, ca filmee de dragoste si reclamele de la tv m-au influentat in halul asta, cu familia si viata fericita.

sincer mult mai mult mi-ar conveni, sa fac scoala superioara de aviatie civila si intr-un an devin stewardesa.din 4 saptamani, 3 plecata. nu as intra in monotonie niciodata.as face ce mi-ar place, adica sa calatoresc. familie? langa un singur barbat.... cam greu... si copii, mi-ar place, dar sa nu ii fac eu. as infia. eu singura cu un copil. independenta, fara nici un animal pe langa mine

Comentarii

  1. Cu trecerea timpului si cu maturizarea o sa-ti apara alte ganduri , o sa te schimbi din noi . Toate la timpul lor... :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu