privacy!


si l-am pierdut....


si imi lipseste
si imi e dor de el
si nu stiu de ce.

nici macar o data nu ai fost in fata mea. nu am avut ocazia sa te cunosc. dar incet, incet, te-am indragit.

si ce prostie... cum am ajuns sa te cunosc...din scris. din gandurile si sentimentele tale.eu dezamagita...fiind in tr-o stare gen "love sucks" citeam cum uite, mai exista si baietii care simt...
cateva luni bune ai stiut tot ce se afla in fiecare parte a sufletului meu, si si eu in al tau.
ma ascultai
ma intelegeai
erai langa mine... cum nimeni din oamenii din jurul meu nu erau.
nu imi era frica sa iti arat cum sunt cu adevarat.tu nu ma puteai rani.nu aveai cum.asa credeam....

erau zile cand aproape fugeam de la scoala, doar sa vorbesc cu tine.si si acum, inca, cand intru pe mess, esti primul pe care il caut prin lista.

oricum... insemnai mai mult decat "unu cu care vorbesc pe mess"

imi lipsesti. rau de tot.

Comentarii