fetele mele







nu cred ca ai nici un drept sa vorbesti de anturajul meu, sau de mine. inainte de a cataloga o persoana, incearca sa vezi ce are in cap.si de mine, si de ele, probabil lumea are o parere destul de gresita, pentru ca tot ce fac, este sa vada in afara. "aaaa aa stat cu atatiaaa" "ooo oo facut atatea". cauta motivul. pe mine ai ajuns sa ma cunosti umpic. ai ajuns sa vezi cum gandesc, si cel mai probabil, cele mai proaste greseli pe care le-am luat, au fost bazate pe faptul ca nu vroiam sa fac rau nimanui. ca mereu incercam sa aleg calea de mijloc si sa fac sa fie totul bine pentru toti, in loc sa ma gandesc numai la mine. in orasul asta, se vorbesc multe.cel putin de mine si nu de bine.nu imi pasa. cand se mai aude, ceva adevarat, nu imi e egal, dar cand aud aberatii... nu ma complic.

si cand imi povesteai de ea... cate ti-a facut, incercam sa te menajez, sa iti zic ca ii o proasta, ca ti-a facut atatea, ca nu meritai... da in aceelasi timp, parca imi povesteai de mine.desi probabil, eu am intrecut-o cu multe. si imi parea rau de tine, ca suferi, ca esti atat de deceptionat.
sincer, esti un psihopat.

aia de care imi vorbeai, era prietena mea. tot ce mi-ai spus, erau povesti inventate de tine."m-am imbatat, si dimineata m-am trezit la periferia clujului, cu rani in spate, ca si cand cineva mi-a batut cuie" laso balta fraaa

tu esti ala futut psihic. u ai fost internat la nebuni, tu ti-ai taiat venele ca viata ii prea trista si tot tu citesti romane de dragoste de la sandra brown pe care nici cea mai sensibila pizda nu le citeste(eventual alea de +40 nemaritate)

ele is fetele mele. cele p care le sun daca patesc ceva, care ma asculta, care sunt langa mine. cu care mi-am petrecut zilele povestind despre X,Y,Z si cu care mi-am petrecut cele mai tari noptii.

asa ca... fuck off

Comentarii