love and afection:X


m-am despartit de aditza. si mah... atat de rau imi parea... nu stiam ce sa fac.si regretam si pt faza cu mister D... oricum, a trecut. mult mai repede decat credeam. in concluzie, cand l-am parasit, sa apucat sa imi zica ca el stia, ca l-am inselat si de fiecare data cand iesea in oras si el o facea. si joi cand am fost impreuna, a stat cu 2.(frate.. sa fim seriosi. eu am facut-o o data, si eram beata)

din senin, au disparut. remuscariile, regretele si cu ele... si ultimul sentiment pe care il aveam pentru el. ma smtiam usurata. eram cv de genu"multumescccc ca mi-ai demonstrat ca esti un fraier"
dar ma simtiam dezamagita. adica credeam ca el, e diferit.il vedeam cuminte , linistit, iubitor... dar nu. el, ca un copil de 12 ani, vroia razbrunare. tampenii.

si ce am facut..? ca de obicei, m-am intors la EL. singurul om din lumea asta, care ma cunoste mai bine decat ma cunosc eu. care daca ma vede de la 20 de m zambind, stie ca ceva nu e in regula.care are grija de mine ca de copilul lui. am crescut langa el. defapt.. ma cam crescut el...aveam nevoie de o imbratisare si de un "lasa, totul va fi bine". nu stiu cum inca, dupa atata timp, ma mai poti iubi asa. neconditionat, indiferent ce fac.cu tine ma simt acasa.simt ca acolo este locul meu. de 2 ani de zile, indiferent cati au fost intr-un timp, tot la tine am venit inapoi.cu tine pot fi eu. esti alaturi de mn, orice sar intampla si mereu, am trecut prin toate, doar ca tu imi erai alaturi.Radu meu:X


Comentarii