luv my girls


Ma trezesc azi la 6:30 wtf...ok. cum aveam atata timp m-am fardat aranjat ca deah..ce naiba ieri am fost parasita asha ca azi sa fiu prezentabila la sc;)). ajung in clasa, deja eram sigura ca o sa sara ftl p mine"ce ai primit?? oaaa ce frumos mam distrat ieri cu"printzi/ubee/bebe/putzi" si alte nume minunate.ma asez in banca.....si astept.

una:na ce ati facut fetelor? v-ati distrat ieri?

eu,pisi,pui: mda....

una:pe mine mo parasit nenorocitul asta!!

eu: superrr:X ce tare si p mineee:X

pisi:eh..si noi neam certat...mi-am luat vreo 2 pumni ,un cap de geam si cateva palme in masina ca deh..ios tare'n clanta comentam;) fmm de cretin...si dupa aceea mai imi da si un ursulet:)))))))

noi:=)))))))))

pui:pfff eu miam luat ieri numai 2 palme..ii bun:))

eu: jur ca va iubesc=)))


concluzia?

dao in plm d dragoste


Comentarii