hm...iubire sau nu? neah. nu cred

mda.mda.nici eu nu mai stiu ce vreau, atat de mult  m-ai enervat.d dimineata ba vreau sa fie ca inainte de u..cand aveam stilul de viata la care am visat mereu, de amiaz te urasc nu mai vreau sa aud de tine iar seara ma apuca cate o depresie groaznica si  tot ce vreau e sa te sun , sa iti zik ca vreau sa fiu cu tine si sa fie totul roz si minunat.dar nu o fac.iti zic mai nou "te iubesc"cand nu o prea simt si te vad ca pe cel mai mare nemernic, iar cand o simt...pl...iti zik ca te urasc:)) Doamne ce sucita sunt:)) in momentul asta nici nu stiu ce vreau d la viata:))as vrea intrun fel iar in fiecare seara sa ma intalnesc cu cate unu diferit,vineri sambata kapital,torro nebunie showwww:X in alt fel vreau sa fiu doar a ta..numai noi 2 pe lume:X iar in alt fel as vrea sa ma mai int cu u din cand in cand dar sa pot face ce vreau.gen cluburi..altii baieti etc.ba te iubesc,ba te urasc ba esti fix pl.azi crd ca am un moment de luciditate.da,m-am atasat de tine foarte repede dar cred ca daca nu am mai vorbii la fel de repede mi-ar trece iar in putin timp ai fi doar un "fost".  "aaaa ala?? aa daa am stat cu el cv timp..."

si... sa va zic:X  daca suunt deprimata gen"vreau sa-mi tai venele" ascult:

  • daniel bedinfield-if your not the one
  • ray j-true love, one wish
  • andra-colt de suflet
  • rihanna-rushian roulette
  • beyonce-boken harted gir 
  • mariah carey-h.a.t.e. you,
  • hi-q-dor de tine dor de noi
  • manele de dragoste si iubire=)) naspha.stiu.


daca is in starea de"ma doaren'cur de tine vreau sa ma distrez" ascult:X :

  • lady gaga-telephone,fashion,beautiful dirty rich
  • taio cruz feat kesha-dirty picture
  • kesha-tik tok, take it off
  • maroon 5 feat rihanna-if  i never see you face again
  • katy perry feat 3OH!3-starstrukk
  • 3OH!3-don't trust me
  • zale-la vitta e bella
  • paradiso girls-patron tequilla


asculta si u:)


Comentarii