imi pare rau


ditre toate persoanele din lume tu esti cel mai indreptatit daca nu ma vei ierta niciodata.imi pare rau ca dintre atatia tocmai pe tine team ales sa ma razbun pe un cacat.dintro prostie...am ajuns impreuna.din aceasi prostie am ramas unul langa celalalt.u ai ajuns sa ma iubesti. eu.....il iubeam pe el.atatea ai suportat de la mine...atatea minciuni...iti ziceam ca eram cu ftl eu eram cu altul...dupa un timp nu am mai putut.am incercat sa te iubesc, sa ma atasez de tine dar nimik!! te vedeam ca pe un prieten cu care ma sarutam ocazional in timp ce eu pentru u eram intreaga ta existenta.de multe ori nici nu puteam sati zic "te iubesc".am inceput sa ma intalnesc cu altii deoarece nu te mai puteam suporta pe tine dar in acelasi timp imi era greu sa ma despart de u.cand iti ziceam sa o terminam imi aduceam aminte cat sufeream eu inainte si ma durea sufletul.poate sufeream in momentele acelea mai mult ca tine.stateam noapte si plangeam ruganduma sa ajung sa te iubesc macar un sfert din cat ma iubesti tu pe mine dar nu am reusit niciodata.chiar am incercat.scriu acest lucru astazi deoarece daca mai eram impreuna azi implineam 1 an si 8 luni.imi pare rau pentru tot Radu.stiu ca am fost o pizda de om.macar am ramas si cu amintiri frumoase din tot timpul petrecut impreuna nu doar cu certuriile si lacrimile....1 an si 3 luni...multumesc ca ai fost alaturi de mine cand mia fost mai greu,ca ai incercat mereu sa ma intelegi si mai iubit neconditionat si ca ai fost singurul prieten adevarat pe care lam avut vreodata.te rog iartama.

Comentarii