te urasc!!!


si iar mint....ti-am zis cuvintele astea si tie....si chiar si tu sti ca mint, pentru ca oricat mi-as dori sa te urasc si oricat ai merita..nu pot...inca te iubesc..mai mult ca niciodata....incerc.si chiar ma chinui sa par indiferenta,sa ies in oras,sa zambesc la scoala si sa rad ,sa ma aranjez.....dar sufletul imi e praf. singurul lucru de care am chef este sa ma incui in camera cu "ps.i love you' "a walk to remember", o cutie mare de inghetata si multe servetele...sa nu fiu nevoita sa vorbesc cu nimeni..sa fiu singura...ce ciudat..in aceelasi timp..te iubesc dar te si urasc.te iubesc pentru clipele fericite dar te urasc pentru ce mi-ai facut....vise..sperante...fantezii...trebuia sa ma lasi in pace.sa imi vad de viata.acum as fi fost ok.nu as fi simtit iubirea..dar cel putin eram ok.nu o ipocrita care in fata ta rade, zambeste,ii fericita...dar in sufletul ei ar vrea sa se stinga incet....poate meritam.sau poate nu...as vrea sa plec departe...macar o saptamana...ma simt rau. vreau un loc in alt oras sau pustietate,fara televizor,telefon internet,nimic.iar cand ma intorc...sper sa nu imi mai fie dor de tine...m-am saturat sa adorm cu gandul la tine,m-am saturat ca atunci cand ma trezesc ,inexplicabil prima imagine care imi vine in minte e imaginea noastra impreuna....atunci cand eram fericita in adevaratul sens al cuvantului...atunci cand ma simtiam si eu iubita....e atat de greu cand ma trezesc dimineata...si realizez ca locul meu nu mai este langa tine....nu mai vreau sa sufar,sa plang,sa am stari de depresie...vreau sa dau timpul inapoi si sa nu ne fi intalnit in aceea zi...sau macar in a2a...dar nu pot face asta...ar fi prea frumos sa te scot din minte asa de usor...e greu si e urat si nu-mi place...ma simt rau desi tu crezi ca sunt bine.....

Comentarii