barbatii...femei...dragoste...sex...alea alea;))


"barbatul este un lux,nu o necesitate" Cher

"problema femeiilor este ca ele devin  pasionate de un nimic,si apoi se marita cu el" Cher

"femeile pot mima orgasmul,dar barbatii pot mina o intreaga relatie" Sharon Stone

"de ce a creat Dumnezeu barbatii? pentru ca vibratoarele nu pot tunde iarba;) Madonna

"Dumnezeu ne-a dat un creier si un penis,dar nu si detul sange pentru a le folosi p amandoua in acelasi timp" Robin Wiliams

"iti poti imagina o lume fara barbati? nici o crima si o mulime de femei fericite si grase!"

"cand un barbat aduce, fara nici un  motiv ,flori sotiei sale, exista cu siguranta un motiv". Molly Mcgree

"atata vreme cat sti ca barbatii sunt asemenea copiilor,sti totul" Coco Chanel

"barbatii sunt niste animale, dar pana nici amimalele nu se poarta asa cum fac ei" Brigitte Bardot

"ahh femeile!! ele fac inaltimile mai inalte,si caderiile mai frecvente"

"cateodata trebuie sa te porti ca o catea pentru a rezolva un lucru" Madonna

"imi plac femeile.nu le inteleg,dar imi plac."Sean Connery

"woman are meant to be loved,not to be understood." Oscar Wilde

"apoi am facut cel mai simplu lucru din lume. m-am aplecat....si l-am sarutat.atunci mi s-a deschis pamantul de sub picioare."

"apetitul unei femei este de 2 ori mai mare ca al unui barbat.dorinta ei sexuala de 4 ori iar inteligenta ei de 8 ori"

"sexul reprezinta o parte a naturii.eu nu fac decat sa ma fonformez la aceasta" Mrlyn Monroe

"oamenii iau sexul prea in serios" Cristina Aguilera

"



Comentarii