Tragedy







" Am plecat ca sa am unde sa ma intorc"

Mi-a replicat ea zambitoare astazi. Nu am inteles-o ... Poate pentru faptul ca eu vreau sa ajung cat mai departe si sa nu ma mai intorc vreodata.

Clujul m-a invatat mult lucruri, dar i-as putea multumi pe viata ca mi-a aratat ce inseamana "a fi puternic."
Aici am invatat ca un om nu trebuie sa te tina legat de un anumit loc, ca singura persoana pe care ma pot baza .. sunt eu, ca prietenii vin si se duc, l fel si relatiile, ca iubirea este efemera si ca barbatii ar face orice pentru ... Femei.

Insa Clujul m-a intarit. Cllujul m-a facut sa ies din globul meu de cristal, carapacea de Sibiu si mi-a permis ... sa fiu EU, intr-o lume bazata strict pe decizile si actiunile mele.
In Cluj am invatat cine sunt si cine vreau sa fiu.


Lasand filozofia si multumirile de-o parte ... Ma gandesc la El.
Cafeaua mi-o beau cu el in gand, in vise in regasesc din nou si ... ei bine nu trec 5 minute blestemate fara sa isi faca loc in gandurile mele.
Nu intr-un mod romantic bineinteles. Nu il vreau dimineata in pat, pregatindu-mi micul dejun sau asteptandu-ma de la lucru.
Nu mult.....

Sunt pe cale sa ma indragostesc de cel mai nepotrivit om de pe pamant si .... Imi place. Ma voi bucura de asta cat de mult pot si de jocul nostru de-a soarecele si pisica.
Ador barbatii care ma provoaca.
Ador sa le demonstrez ca .. Ei bine, se pun cu persoana gresita.

Pentru ca vezi tu  cititor drag .... Sunt o blonda micuta, finuta, foarte gen "lady like". Sunt un dictator si un "player" inrait cu corp de femeie.
Sunt cel mai rau gen de persoana.
Femeia angelica .... Cu ganduri si mintea de barbat.



Comentarii