A.






Ai spus ca prin ce scriu, nu sti daca sunt cu adevarat bine ...

Sunt bine scumpa mea.. Atat de bine cat as putea fi. Momentan stau in pat,refuz sa ma ridic, corpul imi este obosit si nu am nici un chef sa ma duc la munca.
Din 7 zile in 6 zambesc, deoarece uneori am nevoie si de o depresie ( caracteristic mie .. sti bine)
Ieri m-am plimbat fara tinta prin oras si am colindat librariile dupa "Povestea lui O". Te anunt ca nu mi-am abandonat cautarile pana nu o aveam in geanta.
Imi este dor de timp ... pentru mine. In ultima perioadaam timp pentru toti si toate, insa nu si pentru mine asa ca uneori ma mai delectez cu cate o cafea la Doamna T ... Cat sa ma regasesc, sau sa imi amintesc ca odata am iubit mai mult decat ma iubesc pe mine.
Cred ca am nevoie sa imi reamintesc ca "sunt umana". Ca undeva acolo, inca exista o bucatica de suflet care asteapta sa fie atinsa... Si ca nu am luat-o razna de tot.

Cred ca sunt indragostita, trebuie sa iti mentionez. Uneori gandul asta imi asterne un zambet talamb pe fata iar alteori ma face sa imi doresc sa ma dau cu capul de toti peretii.
Nu este genul de barbat de "iubit". El nu stiu ce este dragostea sau poate ii este prea frica sa afle. Nu imi doresc sa ma implic. Uneori sunt mai fericita cand nu stiu nimic de el si il pastrez doar in ganduri fara a-i sti faptele prin care pe zi ce trece nu face altceva decat sa ma convinga ca nu are pic de suflet.
Il ador, insa nu il vreau... Este ciudat, stiu.

Imi e dor de Sibiu. De casa. De tata, Miruna, Minerva. Imi lipseste patul meu, cafeaua bunasi privelistea. Nu catre apartamentul lui C... Ci catre oras.
In 26 de ore voi fi in autogara . Cred ca este timpul sa mai dau si eu prin Sibiu ... Ma simt putin pierduta, dar daca ne gandim putin, eu mereu am fost pierduta.

Simt ca o pierd pe Bi iar asta ma omoara incet. Nu in sensul in care se indeparteaza de mine .. Ci de ea. Simt ca ceva nu este in regula... As vrea sa ma insel.

In rest, eu sunt bine. Work, somn, facultate, cate o intalnire, cate un pranz, cate un club, cate o plimbare.Sper ca esti ok Adina. Imi lipsesti strumf.


Comentarii