Cat Costi?







Cafeaua ii dulce, soarele isi face prezenta simtita mai mult ca in ultimele zile iar eu stau intinsa in pat, bucurandu-ma de linistea din jurul meu, pana cand ....
telefonul ma deranjeaza din rutina diminetii de sambata, iar pe ecram apare M Zalau.

"- Buna dimineata domnisoara, ce faceti?"
"- Buna, ma bucur de cafeaua de dimineata si tu?"
"- Am zis sa vad ce mai faci ... Ca ultima oara aveai prieten si ma gandeam ca poate in timp ai scapat de el si ai timp de o cafea."
"- Mihai, iti spun direct ca nu am chef de povesti nemuritoare. Nu am prieten, dar m-am schimbat. Nu ma misc pana pe centru la o cafea ... deoarece chiar nu am chef."
"- Bine de stiu. Cat costi?"
"- Poftim?"
"- Cat costa ... sa spunem timpul tau, in euro, sau mai degraba o noapte."

Am chicotit si i-am inchis telefonul in nas urandu-i  o zi buna in continuare.

Insa azi m-am intrebat si eu. Cat as costa in euro? Ar trebui oare sa adaug si TVA?
Ce prosti sunt barbatii .......

Comentarii