Bagaje






Valiza asteapta in mijlocul camerei, in timp ce hainele ma roaga sa le las sa respire in dulapurile spatioase din Sibiu. Pantofii se roaga de mine sa ramana la locul lor frumosi aranjati, nu intr-un colt de camera. Fardurile si parfumurile sunt triste, in timp ce rujul rosu se ascunde de mine parca spunandu-mi "Aici e locul nostru."

Acum 2 ani pe vremea asta ma speria ideea de Cluj. Eram terifiata de faptul ca voi ajunge intr-un oras nou .. Singura. Fara nimeni care sa imi spuna o vorba calda sau sa ma astepte la o cafea.

Azi ma gandesc unde voi fi anul viiitor pe vremea asta. Sibiul imi zambeste complice, fara sa stie ca noi ne-am inchiat relatia acum 6 luni, cand i-am deschis usa lui Alex si l-am rugat sa iasa afara, impreuna cu toate sentimentele negative si jegul ce se afla in el.
Clujul este impartial, inca nu stie daca il voi alege pe el, in timp ce Bucuresti si Constanta ma ademenesc pe furis.

Le spun obiectelor sa nu le fie frica. Eu nu sunt slaba, iar Clujul va mai fi asa doar un an pentru noi.. in timp ce le promit ca in 12 luni vor avea o casa noua, probabil in alt oras.

Iubesc Sibiul, Sunt constienta ca simbolizeaza un car de oportunitati ... Dar iubitule, eu nu vreau sa depinde de nimeni. Eu sunt puternica si am o dorinta de nou si ambitie incredibila. Aici nu ma pot dezvolta propice. Aici ar trebui sa ma complac in moralitate, clasa si maniere.. iar eu sunt capabila de mai mult decat sa stau in spatele alor mei.

Astazi m-am hotarat ca locul meu nu este aici, ca un barbat nu trebuie sa imi influenteze decizile si ca nu am voie sa ma mai indragostesc, cel putin in viitor. Dragostea te prosteste si te face sa prinzi radacini unde nu ar trebui.





Comentarii