Am nevoie de tine








Tigara mi s-a stins din cauza furtunii, in timp ce Bruno Mars imi canta “ Daca ma vei parasi iubire, lasa-mi niste morfina in fata usii.”
Of Iulia ... Cat de naiva poti fi incat sa crezi ca pacalesti ploaia pana si cu o tigara ..?

Naiva incat sa cred ca intr-o zi noi doi vom fi impreuna.
Tot Clujul imi arunca astazi un aer nostalgic de “El” ... Pana si cele mai banale chestii imi aduc aminte. Pasesc in curtea facultatii si ma vad zambind raspunzandu-i la mesaj. Trec strada si aproape mi-l pot imagina la Capriccio mancand muschi de vita. Pe FSEGA scrie EL. In Iulius ii intalnesc din nou fantoma si teama imi este ca Sibiu imi va fi partas la mentinerea amintirii inca o perioada buna de timp.

Si totusi ... Unde as putea pleca ?
Bucuresti iubito ...
Ce gluma buna minte intortochiata si nebuna. In Bucuresti este el ... Sau cel putin in directia aia se indreapta momentan.

Iubirea noastra este plina de viata, schimbatoare ca luna care se ascunde in nori momentan.
Iubirea noastra este pretutindeni.
Iubirea noastra exista undeva acolo in noi, desi fiecare isi continua viata in alta directie.
Este un joc de cuvinte plina de clisee, care se va scrie mereu ...

As vrea sa pot explica “iubirea” ce i-o port. Nu stiu daca am simtit ceva mai pur pana acum. Este sentimentul de a face orice pentru el. De a-l vedea nu doar ca iubit, ci si ca cel mai bun prieten, tata, amant. In el se inglobeste “totul” pentru mine.
Si cred ca cel mai important ... Il iubesc fara egoism. Ma bucur pentru el, cum m-as bucura pentru mine. Fericirea lui, este fericirea mea, indiferent ca il duce in directia opusa mie ... Cel putin la 500 de km departare.

Si ma intrebi tu cititorule ... de ce spun “iubirea noastra” ... Pentru ca simt intr-o mica particica a sufletului ca ma iubeste mai mult decat realizeaza, altfel de ce ar fi in viata mea inca dupa atata timp?
Si sa ne reamintim ... Cand m-o “palit” pe mine toata nostalgia? Cand am aflat ca il pierd. Abia atunci totul a avut o logica ... Iar el ... Inca nu a avut ocazia de a simti cu adevarat vreodata ca este pe punctul de “a ma pierde.”

Si uite ... Ca il caut peste tot. In fiecare rasarit, cana calda de cafea, strada pustie sau cafenea mica si ascunsa.
Dar sti ... Sunt fericita. Sufar dupa absenta lui, dar zambesc amintirii sale.
Si stiu ca intr-o zi ... Poate vom fi din nou impreuna si poate ... doar poate va fi pentru totdeauna, nu doar o clipa, un moment, o zi sau o saptamana.



“Poatele” asta ma face fericita.

Comentarii