As vrea sa fiu proasta







O melodie.
O simpla melodie si un citat de pe net.
Asta este motivul care m-a facut ca in miezul noptii sa ma ridic din pat, sa imi torn un pahar de vin si sa scriu.


Oamenii inteligenti imbatranesc mai repede sufleteste. Mintea li se dezvolta in fel si fel de idei, incat nu este de mirare ca "tanara femeie" a secolului 21 (unele, nu majoritatea) ajung sa acapareze teme de discutie gen politica, recesiune si isi doresc sa devina tipologia femeii independente.

"Nu suntem persoane reci din lipsa sentimentelor, ci din abundenta deceptiilor."

Ma bantuie vorba asta.
Imi rasuna in minte de minim 3 ori pe zi, de cateva saptamani.

Imbaranim sufleteste ... pentru ca am invatat ce inseamna iubirea mult prea repede ?
Ne cautam partenerul dupa criterii complicate si severe formate pe principiul " Cu cine mi-as petrece restul vietii" de la o varsta mult prea frageda tocmai din acest motiv .. ?

Pe mine daca m-ai intreba ce imi doresc la un barbat, sunt capabila sa iti concep o lista lunga si amanuntita, incepand de la criterii fizice pana la ce as vrea sa manance.

Sau poate ... suntem atat de distruse in interior incat ne formam asemea idei de frica ... de a nu mai fi dezamagite ?
Il cautam pe "Mister Perfect" doar din simplul motiv ca intr-un fel stim ca nu exista si asa eliminam orice pericol de a mai fi deceptionate vreodata ...?


" O fata ca ea .... sa o iubesti cat te iubea ..."
(  Directia 5 incearca sa ma induca intr-o stare de confuzie generala mai pronuntata decat cea in care sunt. )

Nu sunt  total impotriva afirmatiei "Toate sunt la fel" decat partial.
Toate suntem la fel, cand nu iubim, sau cand ne este frica de atasare.
Dar daca ai privilegiul ca o femeie sa te iubeasca in adevaratul sens al cuvantului Iubire ..... Atunci ar trebui sa ti de ea ca de nimic in lume.


Si din nou ... Sunt singura in miezul noptii .... Pe coridor, sorbind un pahar de vin si luptandu-ma cu gandurile mele .....




Comentarii

Trimiteți un comentariu