La multi ani Iulia





Am deschis usa casei si am pasit inauntru.
Mi-am deschis bagajul si am inceput sa arajez haine in dulap.
Patul era facut.
Mi-am privit toate cosmeticele din fata oglinzii si apoi m-am uitat la fugitiv la reflexia mea.
Am iesit pe terasa si mi-am aprins o tigara...

Parca nimic din ce este aici, nu este "Al meu".
Am un sentiment de panica si frica.
Stau in casa mea , dar care parca ... Nu este "a mea"

Este ciudat sa ma intorc dupa aproape o luna in acasa.
Clujul nu este casa ... Dar nici Sibiu.

Sunt obosita, terminata si imi este dor de mine.
Imi lipseste sa fiu fericita, calma si linistita.
Tanjesc dupa ... "Acasa."
Dupa un loc, sau o persoana in care sa gasesc siguranta, protectie si cel mai important .... Sa ma regasesc pe mine, pentru ca acum zau de stiu cine sunt.

In 5 ore implinesc 21 de ani.
Ce imi doresc ? Sa fiu fericita. Sa simt weekendul asta, macar 5 minute senzatia de "casa". Sa termin cu bine sesiunea fara nici o restanta. Sa ma angajez doar pentru a fi ocupata toata ziua. Sa inceapa anul 3 si sa ma detasez de tot de Sibiu si de ai mei.
Si in viitorul ... apropiat ... As vrea si un "El". Nu neaparat pe "El" ... Ci doar un El.




Update:

" Sunt acasa. am ajuns mai repede. Daca vrei, ne putem vedea azi, nu doar maine .."

Nici bine nu am lasat telefonul din mana ca ma striga " Hey beautiful, you got a message."
"Ok. In 15 minute vin dupa tine."

Dupa doua ore petrecute impreuna, il priveam in timp ce conducea incruntat, nervos pe toti soferii care conduceau regulamentar.
Te iubesc prostule si tare imi e teama ca voi suspina dupa tine o viata intreaga.

Dar taceam si il priveam. Nu indrazneam sa spun ceva ... Sau sa aduc vorba de noi.
As fi vrut sa il sarut. As fi vrut sa stam undeva, doar 5 minute ... Nu mai mult ... In tacere, dar imbratisati.
El este "acasa".
El ii cel de care dau la fiecare colt, cel la care m-as intoarce mereu, cel pe care il iert fara sa isi ceara iertare, cel pentru care as face orice, cel care imi distruge toata fatada de "bine" si cel de care imi este teama.


M-a imbratisat si m-a sarutat pe obraz. Am zambit , am intors spatele si am plecat.
Am deschis usa casei cu lacrimi in ochii si plansul in gat.
Daca ai sti iubitule ...


As fi vrut un sarut de ziua mea. 5 minute de "acasa".


Comentarii

Trimiteți un comentariu