I'm ok






De 2 ani de zile mi-am format un obicei pe autocar. Melodia care urmeaza in playlist cand intru in oras, ofera   un fel de priveliste asupra weekendului care urmeaza.

Am avut o zi oribila. 2 unghii rupte, una la caratul bagajului si alta in chei, intarziat la examen si tocul desprins in mijlocul centrului. Abia am prins autocarul.
Din nou, aceeasi situatie, linistita vad indicatorul "Sibiu". Melodia anterioara se termina. Trebuie precizat ca am am playlist de 248 de melodii.
Un gand mi-a trecut in minte " Si acum sa inceapa 5 o'clock in the morning ca ii maxim curat."
Dupa nici doua secunde aud .. It's 5 o'clock in the morning ... Conversation got boring .."

Ironia sortii. Tot ce sper ii sa nu dau intamplator peste el saptamana asta.

Nici nu as sti cu ce sa incep, desi cred ca cel mai bine ar fi Alex, ca sa fie toata situatia lamurita. Momentan este iubitul fostei iubite al celui mai bun prieten de-a lui( ex prieten momentan) "chestia" (ca nu poate fi numita femeie) fiind o cunostinta/amica pe care  o credeam relativ buna, de-a mea.

Incepem cu "chestia", ca sa nu o fac curva, desi asta este, defapt amandoi sunt. Te culci cu unu, iar apoi ii sari in .... la cel mai bun prieten al lui. Mai punem la socoteala ca esti si amica cu fosta lui care iti relata tot ce se intampla.
Asta, dragi cititori, este pentru mine personal, definitia curvei din ziua de azi. Curva nu ii aia care s-a culcat nici cu 50, ca daca stai sa ii asculti povestea cu fiecare, mai ca o intelegi si o compatimesti. Curva ii persoana care nu are pic de simt al moralitatii, caruia nu ii pasa de nimeni din jur si ca face rau.
Ii prima curva in adevaratul sens al cuvantui pe care am avut onoarea sa o intalnesc.

Iar el .... Ei bine, pot spune cu mana pe inima ca mi-a trecut orice sentiment care mai nutrea in mine. Sunt dezgustata de Alex si de ce a fost capabil sa ii faca "fratelui sau" pana in strafundul sufletului. Nu ma gandeam ca voi ajunge sa spun asta vreodata, dar imi este sila si de mine, ca atata timp i-am permis acestui jeg de barbat sa fiu langa mine.
Acum 3 zile i-am spus cuiva ca abia am iesit dintr-o relatie. M-a intrebat cu cine. Mi-a fost rusine sa spun ca cu el ....

Nu doar ca l-am uitat, ci mi-ar fi scarba sa il mai las in apropierea vreodata. 


Si in rest ... Astazi am terminat cu sesiunea. Sunt franta, ma gandesc cu groaza ca intr-o saptamana am restantele. Ma indragostesc la fiecare pas, ba de un barbat, ba de ploaie, o carte sau o cladire veche. Am avut cate o intalnire aproape zilnic, kg scad iar eu sunt din ce in ce mai fericita.
Normal, am dat si peste dobitoci, dar sunt putini in comparatie cu oamenii exceptionali care mi-au intrat in viata.
Incep sa ma obijnuiesc cu statultul de "single" si imi place. Ma simt mai independenta, puternica si frumoasa pe zi ce trece.
Infloresc de-a dreptul.

Viata mea sentimentala este ca de obicei, un haos organizat. Un iubit in Germania, unul in Cluj , altul in Sibiu si inca vreo 2 barbati care mi se par fascinanti.
Pleaca unul , vine altul. Viata mea este un dute vino incontinuu, asta fiind si unul din motivele pentru care nu am mai scris.
Nu are farmec sa toroi 3 postari despre un individ iar apoi despre altul.
Lipsa de timp este iar un factor important. Ma impart intre 2 iesiri in club saptamanal, sesiune, cafele peste cafele si cine peste cine, dar imi place asa. Poate nu am o viata la limita normalitatii cotidiene, dar este normalitatea mea.
Si stiti bine ca scriu doar cand ceva ma nemultumeste, am ganduri, sunt in depresii sau sufar. Ce ati spune daca v-as zice ca in ultima luna am fost mai fericita ca niciodata ? Pare incredibil, nu?
Iar ultimul motiv ... Scriu pentru un ziar din Cluj. 
http://www.clujulliber.ro/dezastru-fenomenal/ (asta este postarea de astazi) Un click pe numele meu si imi vedeti publicatiile.

We need Happiness ... Daca tu nu imi scriai, nu ma apucam nici eu sa relatez. Momentan sunt in cursa contra cronometru. abia am ajuns acasa ca in 20 de minute am date. Sper ca esti bine si fericita si tu :*

Comentarii