Yeah.



Ce faci in clipa in care simti ca totul in jurul tau se naruie usor?
Ca esti in cadere libera in durere, fara vreo liana de care sa te prinzi?
Ca vrei sa tipi, dar nu ai glas ...?
Ca intr-o fractiune de secunda, lumea ta se poate termina ...?

Ce faci cand simti ca nu esti indeajuns de buna pentru persoana de langa tine?
Ca perimetri increderi , baza relatiei tale, a fost lovita de un cutremur si nu sti daca vor mai rezista inca o zi?


M-am trezit dormind in pat cu dusmanul. Incercand sa stau cat mai departe de el, dar in aceelasi timp tanjind dupa o simpla atingere...
Il priveam dormind si il iubeam mai mult ca niciodata... Dar il si regretam, pentru ca i-am oferit totul.. Sau cel putin tot ce sunt eu, ajungand sa se hraneasca cu slabiciunile mele.
Ii eram recunoscatoare pentru fiecare sarut si imbratisare, dar in aceelasi timp il uram.
Cum poti sa te comporti asa, avand in vedere ce parere ai ...?
Cum ...? Ca nu pot intelege.

Si nu stiu ce ii mai rau si ce ma dezamageste mai mult. Faptul ca nu are incredere in mine, sau ca m-a crezut capabila de asa ceva ..... Simplu gand ca altul sa puna mana pe mine imi provoaca o scarba si o repulsie totala.
... Nu te-am asteptat...?
..... Nu am trecut peste si nu te-am iertat pentru tot...?
.... Nu ti-am demonstrat zi de zi ca tu esti luna noptii mele? Ca fara tine, ceva nu ii complet in mine..?

Astazi nu stiu nimic.
Nu stiu incotro ne indreptam, daca o vom face impreuna sau separat.
Pot sa traiesc fara el, asta nu ii o problema. Problema ii ca nu vreau.
Nu stiu cum sa fiu Eu, fara El si nici nu as vrea sa aflu.

Comentarii