180 de km




Sunt obosita si coplesita.
Nici nu a inceput sesiunea , desi examenele bat la usa.

Imi lipseste Alex, iar sentimentul asta ii mai crunt ca dorul de casa, stresul zilnic si teama ca poate nu fac destule credite.
Azi ii prima zi cand pot spune ca m-am obijnuit iar cu Clujul si cu ideea ca fac parte dintr-o relatie la distanta.
Weekendul trecut a fost cel mai groaznic din ultimul an. Ma obijnuisem cu el. Cu faptul ca imi petrecem minim 4,5 ore zilnic cu el si de dinainte sa plec imi lipsea. De vineri pana marti cred ca mi-am irosit toate lacrimile pastrate pentru 2013.

In cateva zile implinim 8 luni de cand ne-am impacat si un an si 4 luni de cand suntem unu in viata celuilalt (ca cuplu).
Ii a2a aniversare cand nu sunt acasa si prima in anul asta ....
Mi-am facut programul. In 15, nu voi invata. Voi sta in pat la filme de dragoste si probanil imi voi plange de mila.

Ii greu cand nu poti sa fi langa omul care inseamna totul.
Ii greu sa respiri intr-un oras care te sufoca pentru simplu fapt ca nu ii el aici ....






Comentarii