Lucruri marunte


I may say it was your fault, because I know you could have done more.


Totul se imparte in nimicuri neinsemnante pe care noi, din lipsa de ocupatie, le transformam in probleme grandioase.

Imi vine sa tip, pentru ca esti prost.

Pentru ca de luni de zile imi spui ca nu vrei sa te atasezi, ca vei pleca. Uite, nu pleci in 2 luni, ci in 8! Intr-un an intreg am fi putut avea 100 de relatii! Nu sa ne tot invartim inainte si inapoi cum facem ce ceva timp!

Pentru ca esti sigur ca orice s-ar intampla, eu voi fi aici la sfasitul zilei, si stiu bine ca eu sunt de vina pentru asta, ca te-am facut sa ai siguranta ca voi fi mereu langa tine, dar uite, in momentul asta nu mai sunt asa sigura de asta.....

Da, totul PARE perfect. Banuiesc ca ar trebui sa fiu recunoscatoare ca nu minte si nu umbla cu altele. Deocamdata.

Dar ii vorba de lucrurile mici prin care ma ranesti constant.
De asta esti prost.


Comentarii