Hai sa vorbim despre ambitie


Her story

Dupa ce si-a petrecut 10 ani langa un barbat de succes, la despartire acesta i-a zis:
"fara mine nu vei ajunge nimic"

Au trecut inca 10 ani, si s-au reintalnit. El din mare jucator de divizia A, acum antrena o echipa de divizia D, iar ea acum directoare la o companie mare.
El: Nu ajungeai unde esti acum daca ramaneam impreuna.
Ea: Te corectez, nu ajungeai tu ce esti acum , daca ramaneam cu tine.

Ambitia face multe din om, iar langa mine am cele mai bune exemple.

L. mereu m-a descurajat. Niciodata nu a crezut in mine, nu mi-a fost alaturi.
Stiu ca probabil daca nu era in viata mea, acum sfarsam printr-o clinica de dezintoxicare pe undeva.
Pentru el am incercat sa fiu o persoana mai buna, mai calda. Am si reusit, the bitch s-a transfortat intr-o sweety, dar fara nici un efect asupra lui.
Cand mi-a spus ca aplica pentru America, i-am spus ca as pleca si eu. Mi-o taiat-o din scurt " Nu ai sanse"

El nu si-a luat Teofl-ul, in schimb eu mi-am luat Riuf-ul.
El ii posibil sa plece in ianuarie, eu mi-am depus dosar la 3 facultati, am intrat la 2.
Cu Bacul la fel.

Acum ma apuc de carnet. E clar, trebuie sa mi-l iau din prima, cu punctaj mai mare.
Sunt sigura ca daca practicam vreun sport, stateam si 10 ore la antrenamen, doar ca sa fiu mai buna ca el.

Tot ce voi face in viitor, voi incerca sa fac mai bine ca el. Sa fiu mai sus.
Cateodata ii bine sa fie un fraier dinasta, sa te faca sa te simti ca un nimic, ca apoi sa iti demonstrezi tie, si mai ales lui, care ii adevarata ta valuare.


Comentarii