And hold on to you kite


Hmm.

E 9 seara, iar L. nici un semn.
Sunt a draq de racita.
Plictisita.
Am bac in 2 sap si imi este lene sa deschid cartea.
Poimaine ii ziua mea.
Am fost acceptata si la Multimedia Design in Denmark.

La istorie stiu la perfectie 95% din materie, Romana 75% si Geogra sa zicem 60%. Dar nu imi fac griji, inca nu simt ca am intrat in criza de timp. Mai tusesesc un pic, dar sunt intr-o stare formidabila fata de acum 3 zile.
Cu Denmark ii alta problema... As pleca, cat mai departe de aici, dar... Si la Bussine si Multimedia Design imi trebuie economie, mate, fizica, chimie, adica materii la care nu ma descurc in romana, apoi in engleza....
Mor de nervi ca nu am intrat la Aarhus la Turism.
Si mai este ziua mea.... O zi pentru care in fiecare an ma agitam. Anul asta m-am hotarat sa o petec ca orice zi normala in care probabil voi cheltuii mai multi banii.
Iar asta pentru ca probabil nu voi primi ce vreau... Asa ca mai bine sa nu imi fac sperante.
L... Ca de obicei. Zile in care isi aduce aminte de mine inainte sa se puna la somn.


Si asa vreau sa imi fac un tatuaj nou... Dar nu gasesc nici un motiv prea bun pentru asta. Poate cand va pleca L. Depinde de starea de depresie in care ma voi afla, dar in urmatoarele luni se pot intampla multe..

Comentarii