adieu mes amours


I may look calm, but in my head I've killed you three times.

Sunt intr-un loc foarte ciudat al mintii si vietii mele.
Am nevoie de un refugiu, vreau sa plec, sa fiu singura cu mine. Telefonul ii stins de 3 zile. Nu vreau sa aud de nimeni, am nevoie de liniste.

De ceva timp ma simt ca intr-un labirint,pierduta, speriata, vulnerabila mereu cautand semnul mare pe care sa scrie Exit.

Totul este temporar, nimic nu dureaza la nesfarsit, nici fericirea, nici esecurile sau deceptile. Cum am mai spus, viata ii o insiruire nefasta de inceputuri si sfarsituri.

Adevarul ii ca am cedat. Am cazut prea de sus, iar acum ii greu sa ma ridic. Simt nevoia sa ma detasez de tot, tocmai pentru faptul ca am investit prea mult. Stiu cum ii sa fi slaba si pentru asta trebuie sa imi formez din nou un scut de aparare.

M-am saturat sa le caut scuze persoanelor care m-au ranit, mai ales cand vad ca nu dau dovada de urma de regret.

Nu stiu ce as mai putea spune inafara de faptul ca va doresc tuturor o viata frumoasa, pentru ca eu incetez sa incerc sa mai fac parte din prezentul vostru si stiu bine ca daca vreti cu adevarat sa raman, atunci veti reusi sa gasiti o modalitate ca sa faceti parte din viata mea.



Comentarii