La multi ani.... Mie


De ce totul trebuie sa aiba legatura cu L?
De ce totul graviteaza in jurul lui..?

Idee minunata cu Di, sa mergem pana la baza pe la 11. Motiv, sa ii scoatem la o plimbare pe S si R. Motiv ascuns, poate il vad pe L...

Nu l-am anuntat, fiind mai mult decat sigura ca ii spun baietii. Consecinta? L crizat.
Si doar i-am zis... ma intorc inapoi, doar ca sa il pot vedea 5 minute. Nu a mai vrut.


Acum ii 12 si 38, sunt pe terasa, fumand. O lacrima imi sta in coltu' ochiului.
De ce plang?
Ca el era dorinta mea. Singura persoana de care aveam nevoie azi. Singurul pe care vroiam cu adevarat sa il vad.

Nu l-am anuntat ca vin, pentru ca nu cedeam ca mai suport odata sa imi spuna "nu pot/ nu vreau"
Uite ca totusi refuzul a venit la 12 si 1 minut....

La multi ani Iulia.

Comentarii