Caut altceva


Dupa o zi intreaga de drame, in sfarsit m-am calmat.
Azi am renuntat la L. Daca nici macar sa ne vedem, sa imi clarifice unele lucruri.... Nu pot spune ca nu esti demn de mine, doar ca nu ai putut fi ceea ce am nevoie. Nu m-ai tratat cum as fi meritat, din contra.

Decizia mea nu a fost doar din cauza infiderentei tale. Paharul s-a umplut de ziua mea, cand la 12 si 5, mi-ai spus ca sa nu ma intorc la tine, sa ne vedem, iar seara mi-ai dat mesaj ca iti pare rau, ca esti obosit si ca ai fi vrut sa ne vedem. Daca vroiai cu adevarat, ne intalneam.

Inafara de lipsa ta totala de interes, adevarul ii ca am cunoscut pe cineva.

Am inceput sa scriu pe o fila noua , o alta poveste.
B. ii tot ce L. nu a fost si mi-as fi dorit sa fie. Ii dulce, ii atent, ii exact opusul.
Ce va fi, va fi, dar nu vreau sa ma intalnesc cu amandoi in aceelasi timp.
B. nu ar merita asta.


Update:
L. ii tampit. Dupa o intalnire superba cu B. , dupa ce ma hotarasc sa pun punct in sfarsit, se trezeste sa imi zica ca totusi ii pasa de mine.
Please stop. I can't take it anymore.



Comentarii