Time...


Cand sunt in Cluj, vreau in Sibiu, iar cand sunt in Sibiu, tanjesc dupa Cluj....

Adevarul ii ca tot orasul asta, fiecare strada, fiecare cladire, imi aminteste de un " What if.... " general. Trezeste din nou, ca dupa un somn extraordinar de adanc, amintirea fiecarei persoane care in prezent nu mai este in viata mea. Fiecare relatie care s-a terminat urat si brusc, inca ramasa sub semnul intrebarii. Fiecare prietenie deceptionata sau persoane care fortate de imprejurari, au trebuit sa plece.

In orice parte ma uitam, parca ma vedeam vara, cu Andra razand ca proastele pe strada. Il vedeam pe Andrei in seara cu concertul cum incerca sa ma faca sa rad si sa termin cu plansul, si ma vedeam pe tocurile de 14 cm de mana cu Alex, cand inca eram prieteni, plimbandu-ma fericita in noaptea aceea superba de sfarsit de august.

Nu stiu ce ii mai rau. Sa fiu intr-un oras in care nu am timp sa respir si is obosita psihic, in care nici macar nu am timp sa ma plang de probleme, sau sa fiu aici, linistita, odihnita, deprimata si prinsa pe cararea amintirilor?

" Fiecare persoana intra in viata noastra, ne ofera o lectie, iar apoi pleaca..."

Indiferent de cate ori mi-as repeta asta, o parte din mine tot striga " Dar de ce nu a putut sa fie totul bine , iar ei sa ramana??"
Mi-ar placea sa cred ca poate peste ani, cand noi toti ne vom schimba, ne vom reintalni. Noi doua ne vom maturiza, ne vom rezolva problemele si ne vom plimba linistite si fericite cu copii in Subarini.
Iar noi doi... ne vom reintalni in cativa ani, cand diferenta de varsta va fi deja neinsemnificanta iar totul va fi bine.

Dupa doua persoane tanjesc. Doua, pentru care mi-as da ani din viata sa se intoarca si sa ajung sa imbatranesc aici, in Sibiu, langa ei.


Dar, acum din nou, sa o luam pe calea realistica, viata ii o insiruire nefasta de sfarsituri si inceputuri. Daca nu am avea sfarsit , nu ar fi nici noi inceputuri. Fiecare sfarsit isi are inceputul in altceva. Toata viata suntem in cautare de "Ceva", pe care putini au norocul sa il gaseasca si sa fie realmente fericiti.

Si tot ce putem sa facem in privinta asta.... Ii sa speram in continuare.


Comentarii