I really need a break


Vreau acasa. Vreau sa fac o baie calumea, cu spuma, miere, lapte si lumanari, ca apoi ma ma pierd in patul meu mare si moale. Vreau sa ma refugiez in camera mea, macar 2 zile. Fara Facebook si cu telefonul inchis. Doar cu fulgi de grau, fresh de potocale, un pic de ciocolata, tigari, mult filme de dragoste si programe de zumba.

Vreau sa am timp sa stau cu ulei de masline in cap de seara pana dimineata, sa imi exfoliez pielea si fata si sa stau o ora sa imi pictez unghiile.

Clujul ma sufoca momentan. Alergatura dintr-o parte in alta, telefonul suna incontinuu. Nu mai pot dormi in caldura infernala din camera si in patul ala de o singura persoana tare ca piatra. Nu mai pot manca fast food si mancare de restaurant, la fel si chipsuri si tampenii. Nu mai pot sta cu oja sarita de pe unghii si cu puncte negre pe fata.

Si cel mai important, vreau o pauza de la tot si toti. Vreau sa nu ma mai sune 3,4 pe zi sa ma intalnesc cu ei.

Azi am stat si m-am gandit... nu ii vorba ca nu cunosc barbati in Cluj. Nu ii problema ca nu mi-as putea incepe o relatie aici, doar ca nu vreau. Nici unul nu pare destul de bun, incat sa ii acord o a2a intalnire. Pur si simplu nu vreau. Realmente, am nevoie de o pauza.

Dupa esecul cu Alex, eram fericita. Eram relaxata ca pot sa stau si nefardata, imi pot permite sa beau o bere cu colegii si sa umblu in localuri gen Janis.

Dar eu nu sunt asa. Eu vreau fructe de mare, nu cartofi prajiti. Eu vreau Jack, nu bere. I'm a After and Bamboo girl, not a Janis chick.

As vrea sa imi pot stabili un echilibru. Din 7 zile, o zi sa am timp doar de mine, 4 zile sa fiu aranjata si minunata, iar 2, ca orice student normal.

In Cluj totul ii prea "chill" pentru mine, iar in Sibiu, snobism maxim.
In Sibiu sunt Iulia Avram. In Cluj sunt Iulia sau fata/ blonda de la litere.

Nu imi lipsesc oamenii din Sibiu. Nu imi lipseste orasul. Imi lipseste casa mea si cateva persoane din familie. Imi lipseste linistea si calmul din jurul meu. Inainte saptamanal mergeam acasa si probabil de aceea nu simteam atat de tare diferenta...
Dar de la vacanta de Craciun, de 3 luni jumate, de 3 ori am fost acasa.....
Din ultimele 98 de zile, 13 mi le-am petrecut in Sibiu...


Poimaine ma intorc la liniste, confort si lux.



Comentarii

Trimiteți un comentariu