Ai grija de mine


Tanjeam dupa asta. Tanjeam ca ultima nebuna dupa fluturii din stomac, starea de nebuna descreierata " De ce nu suna?? " Dupa linistea de dupa furtuna, cand adorm cu gandul la un El, dupa senzatia de caldura si roseala fetei cand il vad.

La inceputul fiecarei relatii toate aveam 2 ganduri principale. Oare se va sfarsi pana nici nu va incepe bine, sau oare el ii cel care trebuie si peste cativa ani, el va fi primul pe care il vom vedea dimineata.

Nu am intalnit om mai complicat. Genul de persoana, la care faptele imi spun ceva, dar vorbele total opusul.
Sunt constienta de faptul ca probabil nu stiu nici 5 % din cat inseamna el, dar as vrea sa il descopar.
As vrea cu adevarat sa imi dea sansa sa ii demonstrez cum sunt eu si ca probabil, daca ma place destul, chiar se merita.

Ii greu sa o iei de la 0 cu o persoana, mai ales ca el, cineva cu un scut de aparare atat de puternic, care in atata timp s-a si contopit in el.





As vrea sa treaca naibii astea primele zile, sa ne obijnuim unul cu altul si sa ii pot spune, intr-o seara calda de primavara cand ma tine strans la piepul lui :
" Nu iti fie frica... Eu nu plec nicaieri...... promit ca voi fi aici si maine. Promit ca orice s-ar intampla, sunt langa tine, dar te rog.... Ai si tu grija de mine.





Comentarii