Something is gonna change



"Toti vin si pleaca......."

Asta pare a fi o chestie generala in viata mea de la un timp. Stateam si ma gandeam, in timp ce eram atenta doar la troncanitul tocurilor mele pe asfaltul fara zapada din ziua asta minunata, ca cat am invatat in ultimul an jumate, nu am invatat in viata mea din toate relatiile mele.

O luam de la prima care a contat in ultimul timp, L. Din tot ce am avut, am ramas cu ideea de a nu ma mai subaprecia vreodata si ca daca unul nu ma vrea asa cum sunt, nu se merita. Din a2a am invatat ca iubire nu ii de ajuns. Trebuie sa fi in stare sa te conectezi cu o persoana si pe plan social, cat si mintal. Din a3a, ca "ceea ce mi-ar trebui" nu ii neaparat si lucrul pe care il vreau si am nevoie.... Iar din a4a sa nu mai fiu asa credula, nu tot ce zboara se mananca.

Iar acum , m-am trezit intr-un impas in care din nou, dau de " Mister Right" (momentan) care nici nu ma ia cu abureli, care indeplineste si toata conditiile si care probabil ma vede mai frumoasa decat sunt eu.
Si ma blochez, pentru ca indiferent cat am vorbit cu el de la inceput, tot am o panica de a nu lasa pe nimeni prea aproape de mine.

Parca singura incerc sa sabotez un lucru inainte sa inceapa.
Oricum timpul va decide si deja sunt curoasa ce voi invata si de la V.

M-am linistit de cand m-am intors in Cluj. Cu destula tragere de inima m-am trezit la 6 jumatate sa ma aranjez ca la 8 sa fiu la scoala si incredibil, am stat la toate cursurile + o ora conspect la biblioteca. Da, am permis :">
In sfarsit ma simt o studenta meritoasa, care si merge la scoala, dar incepe sa isi formeze si o viata sociala.
De azi am inceput si dieta pentru vara iar in 2 ore am Zumba.

Per total : Mai putine tigari azi. Fara dulciuri, Fara suc si cafea. Scoala. Timp si pentru aranjat. Timp si pentru plimbat aiurea si observat Clujul.


Si is implinita.

Comentarii