Nu stiu


"Cum esti tu ca persoana?"

Eu is totul. De multe ori ma blochez cand cineva ma intreaba ce semnific eu deoarece parca sunt compusa din momente. Nu ii stare, sentiment pe care sa nu il pot manifesta, iar cat despre obiceiuri si ce imi place, aceeasi poveste. Nu pot spune ca urasc ceva, detest un loc, mancare, gen muzical. Toate mi se potrivesc, dar in momente diferite ale vietii.

Sunt 1000 de persoane, combinate in una.


"Esti bine? "
Da, is ok .... Dar mereu ok-ul meu ii urmat de "..."


"Cum te simti? "
Bine. Dezamagita.Fericita. Trista. Deziluzionata. Depreavare. Linistete. Multumire.
Toate deodata.


Sunt.. nici eu nu stiu cum sint in acest moment. Stiu ce vreau, dar nu stiu unde sa caut. Si nu pot scrie iar asta ma omoara. As vrea sa pot scrie despre Andrei, as vrea sa pot scrie despre viata de studenta din Cluj, mult prea diferita de ce aveam in Sibiu. As vrea sa pot scrie despre prieteni, despre ce simteam de dimineata si ce simt acum, despre ultimele doua relatii care au semnul intrebarii scris mare pe ele, pentru ca au ramas fara raspuns.
Ce raspuns? Nu stiu.


Caut raspunsuri, nu presupuneri. Pun intrebari, de la care vreau UN raspuns, dar primesc 5 variante.


Totul din jurul meu ii invaluit intr-un NU STIU imens.






Comentarii