Valentine's Day





Ce semnifica Valentine's Day?

Am intalnit multe persoane care erau cu adevarat impotriva acestei sarbatori.... Dar ....Hai sa fim seriosi, ca nu ii una dintre noi care sa nu ne dorim ca X sa ne astepte cu un buchet de flori in fata portii sau sa iesim in oras cu persoana iubita si sa fie o zi doar de hugs and kisses.


Valentine's day ii inca o scuza ( si una buna) pentru a ne iubi si a petrece o zi intreaga aranjandu-ne pentru "The One".
Am citit statusuri de genu " Ar trebui sa ne iubim zilnic, nu doar de V day." Total de acord, dar .... Pentru mine cel putin, ca si aniversarile de cuplu, asta ii ziua internationala "fara certuri, fara probleme, doar dulcegarii."

Si daca esti singur .... Nu insemna ca trebuie sa fi nefericit. Your Valentine, nu trebuie sa fie neaparat X ulescu, poate sa iti fie cel mai bun prieten, cineva din familie, sau chiar tu.


Personal, acum incep sa ma aranjez. Am  de gand sa imi petrec 2 ore in fata oglinzii, pentru mine, iar apoi imi voi cumpara un buchet imens de trandafiri albi sau o orhidee si ma voi duce la cafea, cu o carte.
Yeah ... azi am nevoie de "Povestile unei Inimi".

........... Pentru ca eu voi fi my Valentine.



Sarbatoarea asta nu trebuie boicotata. Ii doar o scuza, ca sa iubesti pe cineva.... mai mult. Pe iubit, pe prieteni, pe tine ... sau doar sa te indragostesti de o floare din coltul strazii.
Hai sa iubim azi ..... :)




Comentarii