The beginning of the end





Nu eram trista cand am plecat. De pe Feleacu, cand am vazut orasul primul gand a fost "Cluj baby !! Let's make it work !! "
Cluj ... Nu el.

Dar asta nu ii un post in care sa ma lamentez de faptul ca vreau acasa sau la el ... Pentru ca ... ii prima data cand nu vreau home ... Cand in Cluj imi e bine.
Aveam nevoie de o pauza. Un interval de timp, in care sa ma pun din nou pe linia de plutire, ca momentan, pana deasupra muntelui ii cale lunga.
Inca nu is in stare sa merg la dates sau iesiri in oras.
Sunt eu cu mine. Si momentan nici nu as avea nevoie de mai mult.

M-am obijnuit sa ma gandesc la realtia noastra ca la o oglinda. Momentan, ii acoperita. Nu lasata sa se descompuna, dar intr-un loc intunecat, asteptand sa fie scoasa la lumina. Ori pentru a trona in mijlocul incaperii, ori pentru a fi distrusa.

Ma simt ciudat ca inca nu tanjesc dupa barbatul care mi-a fost alaturi in ultimul an jumate. In mod normal, deja ii simteam lipsa de cand ma urcam in autocar, insa acum vad ca au trecut 2 zile si nu prea simt nevoia sa ma intorc acasa. Iar gandul ca il voi vedea doar in 2 saptamani, nu ma mai sperie si nu ma mai face sa sufar...
Nu as putea sa zic cu exactitate ce simt pentru el momentan. Stiu doar ca inca suntem "NOI".

Simt ca pe zi ce trece ma distantez tot mai mult de Alex. Pana si cand suntem impreuna suntem defapt fiecare cu telefonul si gandurile sale.

Poate asta ii doar o stare. O etapta. Un obstacol peste care trebuie sa trec. Poate in viitor ne va fi iar bine ca inainte... Ca momentan suntem intr-un "bine" care defapt nu ii bine ....

Totul se schimba. Eu incep din nou sa constientizez cine sunt si cat valorez. Undeva in mine, se zbate "vechea Iulia", incercand sa iasa la suprafata, din anonimat si pregatita sa aibe iar lumea la picioare.
Lumea si viata pe care si-o reprimat-o, din cauza faptului ca a inceput sa iubeasca un barbat mai mult decat se iubea pe ea.
Incep sa gandesc, sa simt si sa vreau aceeleasi lucruri de dinainte de Alex.

Inca il iubesc pe barbatul de langa mine, dar nu cred mai sunt indragostita de el ...
Cred ca asta ii. Altcumva nu as putea sa ma exprim.





Comentarii