Il ador




Toata lumea se uita la filme romantice si cunosc cel putin un cuplu care parca ii scos din ele.
Nu mi-am caracterizat nici o relatie de pana acum ca fiind una "romantica".
Dar .... Uneori suntem atat de .... Dezgustatori de dulci. Alta expresie jur ca nu mi-a venit in minte.

Privind din interior, e normal ... ok.
Dar gandindu-ma cum ar fi sa vad 2 oameni ca noi ... Cum ziceam, dezgustator de romantici. ( dar intr-un sens bun).

Imi place cum ma priveste. Cum ii extraordinar de gelos si protector, cum daca ii zici ca ii asa, neaga vehement.
Il iubesc si mai mult ca de obicei in serile cand luam cina in oras doar noi doi, cand vine la mine si ne uitam la cate un film, sau cand imi cumpara flori.

Iar inelul ... A schimbat multe, cel putin in mine. De fiecare data cand imi privesc mana stanga, parca ii ca un fel de promisiune. Un fel de reminder de cat de mult inseamna, si trebuie sa incerc sa ma controlez chiar si cand tot ce imi doresc ii sa ii sparg o farfurie in cap.

Doamne ... Cat de mult il pot iubi. Asta ii singurul gand care isi face loc in mintea mea atunci cand ii privesc chipul senin. Daca as putea, i-as da luna si soarele ... Lumea intreaga... Pentru ca el , ii universul meu.





Comentarii