Ii greu



As vrea sa pot sa raman in Sibiu.
As fi vrut sa existe sectie de spaniola si la Lucian Blaga, nu doar la Ubb si in Bucuresti.

In 10 zile am avut 3 certuri groaznice cu Alex.
M-am intors acasa cu gandul de a pune punct la tot ce inseamna noi.... Si cand l-am vazut, m-am indragostit din nou.
Si iar suntem fericiti. Si iar totul ii bine si minunat.

Dar nu suport asta .......... Nu mai suport distanta asta infernala !!!! Dupa o saptamana, 2, despariti, incepem sa uitam unul de altul.... Si ajungem sa ne certam din toate cacaturile.
Iar cand sunt acasa ... Parca suntem in Rai.
Urasc Clujul mai mult ca niciodata si atat de rau m-am saturat sa mi se franga inima de fiecare data cand ies din oras si plec acolo ......
Singurul gand care ma consoleaza ii ca si saptamana viitoare voi veni acasa si apoi ... Mai am de indurat 12 zile pana la vacanta ........

Imi e atat de greu sa fiu departe de el







Comentarii