December





"Ce e fericirea?"

Fericirea ii cand ma uit in ochii lui calzi si blanzi.
Ii cand ma plimb prin casa sau pe strada si un gand de "Doamne cat de mult il pot iubi" imi trece fugitiv prin minte.

Feeicirea ii diferita pentru fiecare, dar cea adevarata sunt lucruri mici puse laolata. Fericirea poate cuprinde un zambet aruncat pe strada de un strain, de privirea parintiilor mandrii, de un sarut, de calmul celei mai bune prietene .... Pana si de vederea unei cane intr-o vitrina, unui cuplu de indragostiti sau a unei flori.

Daca mi-ar fi spus cineva ca voi fi atat de fericita, nu as fi crezut. Daca mi-ar fi spus ca sunt capabila sa iubesc pe cineva atat de mult, i-as fi daruit cel mai sarcastic zambet posibil.

Se spune ca atunci cand in viata sentimentala totul este bine, toate merg perfect in rest. La mine asa ii. Alex ii inceputut si sfarsitul implinirii mele.
Sunt si momente in care imi e greu sa nu ma intreb daca oare chiar il merit pe omul asta atat de minunat si perfect care imi face fiecare zi mai buna, dar dupa aceea incerc sa imi reamintesc ca poate... Cineva acolo sus chiar ma iubeste cu adevarat. Dupa atata rele ... poate era timplu sa primesc si eu ceva.

"Si eu te iubesc mult de tot ! " Mi se pare incredibil ca doi oameni se pot iubi atat ... Ca noi doi, chiar ne iubim !

Nu pot sa nu ma intreb uneori de ce nu de la inceput...? De ce doar dupa un anumit interval de timp...? De ce nu am putut fi atat de fericiti din prima? Dar ... toate lucrurile in viata asta nu sunt intamplatoare. Toate au loc dintr-un motiv anume, al carui raspuns ii posil sa nu il stim niciodata...

Dar tot ce stiu acum ii ca il ador. Ca as face orice omeneste posibil doar sa il fac fericit si nu ii zi sa nu ii multumesc lui Dumnezeu ca il am alaturi.

Aaaa . aproape am uitat. La mult ani scumpule si multumesc ca existi si dai sens fiecarei zile din viata mea.






Comentarii