Flori, ursuleti si bilete de dragoste












Chiar cred ca ma iubeste.
Si mai cred ca are momente si momente ... In care realizeaza ce insemn pentru el si in care nu.
Intr-un fel ii si normal. De mult ori ajungi sa te comtopeste in relatie, incat nu constientizezi cat de rau ar durea daca ai pierde cealalta persoana.
Been there, done that.

Si ii mic ... Prostut si nestiutor uneori ... Dar ii al meu.... Si voi fi alaturi de el cat timp mi-ar permite... Desi eu inca sper sa fie o eternitate.
As fi ipocrita daca as spune ca am fost ca el. Nu, eu am fost de mii de ori mai rea ca el. El are mintea pe care eu o aveam abia la 19 ani ....
 Am fost in locului lui... Dar el ii un inger fara de ce eram eu. Si il inteleg. Chiar il inteleg.

De mult ori ma intreb cum ma mai suporta .. Cum de inca ii aici, si vrea sa mai fie.
Nu imi pot imagina ce ar putea sa faca atat de rau incat sa ma faca sa renunt la el ....
Pentru omul asta, as muta si muntii din loc !!!

Rezumatul ultimelor 24 de ore : Alex face ceva rau. Iulia face pe nebuna. Lui Alex ii pare rau. Iulia primeste flori, inca un ursulet si o felicitare draguta.
(personal, eu in locul lui nu ma deranjam atat de mult)

Si intrebarile zilei de azi ... : De ce se strofoaca atat? Oare chiar merit?
Iar o mica voce indepartata din cap sopteste usor ...


"Chiar te iubeste proasto .. Si da , la cat il iubesti , si tu meriti."



Am observat ceva. Am tendinta de a ma subaprecia destul de mult. Am fost de atatea ori calcata in picioare, incat la un moment dat, chiar credeam ca restul merita tot, iar eu nimic ...







Comentarii

Trimiteți un comentariu