Family





"Sangele apa nu se face"

In ultimii 2 ani m-am distantat de prieteni si m-am apropiat de familie. Am devenit mai inchisa in mine, mai antisociala, mai fara nici un chef de cluburi zgonotoase si barfe la cafea.

In ultimii 2 ani nu m-a prea interesat ce face vecinul de dupa gard, ci mai degraba ce ii in ograda mea.
Craciunul ii unul din momentele in care constientizez importanta familiei mai ceva ca de obicei. In care realizez ca daca patesc ceva, sau am ceva, nimeni inafara de ai mei nu va fi cu adevarat langa mine.
Prietenii vin si se duc ... Asta ii crudul adevar.

Am 5 persoane in viata mea pentru care as muta si muntii din loc si cred ca asta ii de ajuns.
Unul dintre ele ii Alex. Acum vorbeam cu el ca as vrea sa mai faca parte din viata mea inca o bucata buna de vreme ... Nici nu imi vine sa cred ca ii al doilea Craciun impreuna ... Parca ieri era copilul ala dulce din a9a, slabanog si cu un zambet ce i se prelingea pe toata fata... Iar acum, ii stalpul meu de siguranta. Singura persoana care ma aduce la contact cu realitatea si nu ma lasa sa cad prada in lumea viselor si a fantezilor.

La 20 de ani pot spune ca am invatat cu adevarat ce ii iubirea ...




Comentarii