Proces de vindecare






“ Mi-am cumparat o cana! “

“ Iubita… O cana??”

“ Da, o cana. Si imi place cana mea. Sunt fericita cu cana mea. Ii cea mai minunata cana.”

“ Scumpo… Daca cana aia te face fericita, atunci ma bucur ca ai cumparat-o.”

“ Da….”



Uneori, ne  canalizam disperarea si frustrarea, in diferite lucruri. Nu stim ce sa facem si ne trezim cu tot felul de obiecte mici, care macar pentru cateva secunde, ne readuc zambetul, in cazul meu o cana. Stau la birou si imi privesc cana. De ce o cana? De ce pentru prima data, un obiect cu uz casnic in locul unor pantofi? Oare ii asta un semn ca in loc de pantofi de petrecere aleg o cana ca simbolul stabilitatii?

Nu stiu exact in ce stadiu al vietii sau al stabilitatii mintale ma aflu in acest moment. Disperata verific telefonul in cautarea unei solutii sau al unui “back up plan”, dar nu am chef. Nu vreau ca altul sa ocupe golul asta. Nu vreau sa ma prefac ca sunt bine. Tot ce vreau, ii ca in loc sa inabus tot dezastrul asta din mine ocupandu-ma cu alesul “ Altuia” si petrecand, sa stau in pat. Sa sufar in tacere. Sa ma plang pe mine, sa il plang pe el, sa ne plang pe noi pana ma voi trezi intr-o zi, ca nu mai am dupa ce plange.

Stiu ca asta ii lucru corect. Dar ce faci, cand ceea ce vrei nu corespunde cu ceea ce ar fi bine?

Mereu am afirmat sus si tare ca pentru dragoste, merita sa faci orice sacrificiu. Pentru a fi fericit, nu conteaza peste cate si cati ar trebui sa treci.

Sunt perfect constienta ca macar un pic de timp, mai aveam…. Dar cum as putea sa ii mai zambesc acestui barbat din tot sufletul, cand stiu ca pana la urma, tot va trebui sa plece de langa mine? Cum imi poti zambi tu, cand sti ca vei pleca?!

Nu stiu exact ce ii mai trist. Sa sufar dupa pierderea ta, sau sa sufar dupa toata iubirea pe care puteai sa o ai? Imi pare rau de mine, dar ma mult, te regret pe tine. Si o sa imi para si mai rau daca si peste zile, saptamani, luni, ani, iti vei pune intrebarea “ Oare nu imi era mai bine cu ea?”

Nu pot fi fericita asa. Asteptand din secunda in secunda, sa ma parasesti. Capitulez. Si tocmai pentru faptul ca te iubesc atat de mult, te las sa pleci…. Pentru ca daca chiar insemn ceva pentru tine, o sa te intorci.





Comentarii