Multumesc



Teoretic, ei sunt 3, din care ar trebui sa ramana doar unul. Azi mi-am dat seama ca defapt, nu este si nici nu va fi alegerea mea. Ei au facut asta de dinainte. S-au asigurat prin felul lor de a fi si cum s-au comportat cu mine, care ii raspunsul.   
Erau A,B si C. Nici initialele nu are sens sa le scriu.
Prin cel mai scurt rezumat, Toti si acum si pe viitor, ar putea sa fie ceea ce caut, iar acum urmeaza "Doar ca..."
Doar ca.... Nu am nici o decizie de facut.
Doi dintre ei, au nevoie de mine ocazional. Nu pot sa ii condamn, avand in vedere cat de bine ii cunosc si ii inteleg. Si eu am nevoie de cineva langa mine, doar ca tot timpul, nu din 7 zile, 3.
                                                                                        
Suntem la varsta in care deja nu ne mai putem permite sa ne pierdem ratiunea iar dragostea nu se mai reflecta doar in "Vai ce indragostita sunt" ci si in "Cred ca de el am nevoie. Langa el imi va fi bine."

Vreau sa incerc. Pana la urma, viitorul meu apropiat e Sibiu, dar Clujul e viitorul, propriu spus, adica tu. Si stiu ca 3 luni de vara inseamna mult, dar iti promit ca voi incerca, pentru ca meriti si privind in trecut, nici unul dintre toti, indiferent de timpul petrecut impreuna, nu au facut atatea cate ai facut tu intr-o saptamana.

Cred ca ii pentru prima data de cand caut iubirea mare si nemuritoare, cand chiar simt ca contez cu adevarat pentru cineva.


Comentarii