Prietenia este totusi posibila





Ii placut sa ai unele persoane in viata, care candva au insemnat "totul" dar inca nu te-au parasit. Inca, la fiecare miscare, fiecare telefon distanta, inca sunt acolo.
Candva, demult in trecut, inainte de toata tabarasenia asta cu "iubirea" , prima data am fost prieteni. Sunt recunoscatoare ca momentele astea au persistat pana in prezent si ca totul nu a fost o piedut.

Asteptam ziua in care sa pot spune din tot sufletul " Sunt bine, am trecut peste, iar in sfarsit a venit.
In sfarsit putem vorbi, doar ca prieteni. Ne putem intalni, si doar sa luam cina. Fara regrete, fara sentimente, doar cu un placut sentiment de " Mi-ai lipsit ca persoana" nu ca iubire.

Mereu am afirmat ca suntem persoanele potrivite dar asta nu ii si nu a fost timpul potrivit..... Dar acum, acum nu mai prea cred asta. Eu as putea fi tot ce vrei tu, dar tu.... Nu vei fi vreodata omul bland si dulce de care am nevoie.


Insa roata se intoarce, apele se linistesc, iar pe strada mea din noua a aparut iubirea :)



Comentarii