Discutii cu Andreea




- Iubita, barbatul ideal nu iti cade din cer. Nu mai zi ca vrei sa te mariti si copii si dastea, avand in vedere ca nu faci nimic!
- Ce vrei sa fac? Sa ma intalnesc cu fiecare? Nu am dispozitia necesara... Cand va veni cel perfect, va veni.
- Si tu crezi ca ala iti pica din cer in camera de camin??? Cauta... cauta pana gasesti.
- Tu Iulia... As vrea sa pot sa fiu ca tine. Nu stiu cum poti sa suporti si sa inghiti atata. Azi suc cu unu, maine film cu altu. Cauti, incerci, dai o sansa. Ramai dezamagita, dar nu iti pierzi speranta si cauti in continuare. Eu daca as fi trecut numai prin jumatete din cate ai trecut tu de cand esti in Cluj, cred ca m-as inchide definitiv in casa, dar asta imi place la tine, ca inca cauti.



Dar is satula. Sunt plina de umbrele fiecare foste relatii, fiecare intalnire, fiecare zambet si "esti minunata/ putine mai is ca tine ca apoi totul sa ramana in aer. Ori certuri, ori ca pur si simplu timpul si distanta si-au pus ampreta prea mult pe ceva ce ar fi trebuit sa "fie".

Dupa ce ziua de ieri m-a tarat prin 5 cafele, astazi nu mai am chef. Adevarul ii ca de mult m-am saturat. De mult vreau doar pe cineva care sa ma imbratiseze noaptea.

Dar pana la urma, in viata asta ai de sarutat o multime de broscoi ca apoi unul sa se preschimbe in Prince Charming. Nu sunt adepta karmei si a soartei. Nu cred ca voi merge pe strada si dintr-o data, un necunoscut superb ma va invita in oras si vom trai pana la adanci batraneti.

Cred ca ii datoria noastra sa ne cautam fericirea si sa facem orice ne sta in putinta pentru a persevara in orice domeniu, nu doar in al dragostei.
Clujul are un ritm alert in orice mod, dar acum , macar o zi, 2, 3 vreau o pauza. O pauza in care sa rad cu cei apropiati, sa ma bucur de lectura unei carti frumoase pe o terasa din centru la umbra si pentru a zambi.

In cateva zile, cand imi va reveni cheful, voi incerca iar :)





Comentarii